دوره بازاریابی، فروش و ارتباطات تلفنی در اصفهان

اگر از تلفن برای تولید سرنخ های فروش استفاده می کنید، آموزش بازاریابی تلفنی برای سازمان شما امری ضروری است، به خصوص اگر با شرکت های بزرگی تماس می گیرید که می توانند بودجه قابل توجهی را به کار با شرکت شما اختصاص دهند.امروزه بسیاری از شرکتها برای فروش کالا و خدمات خود از بازاریابی تلفنی استفاده می کنند. فروش و بازاریابی تلفنی به سازمانها اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از مخاطبان را در زمان کوتاه و با هزینه ای کم مورد هدف قرار دهندبه دلیل آنکه ما به عنوان فروشنده در فروش تلفنی قادر به تعامل رودر رو و مستقیم با مشتریان خود نیستیم، می بایست تمام تلاش خود را در ایجاد بالاترین اثرگذاری بر مشتری از طریق تلفن داشته باشیم. همه ما بخش قابل توجهی از زندگی کاری خود را صرف تلفن می کنیم. آیا تا به حال به نحوه برخورد و تأثیر آن بر درک کسب و کارتان فکر کرده اید؟ کسانی که از طریق تماس تلفنی در تعامل مستقیم با مخاطبان خود هستند، باید بتوانند به سرعت و به طور مثبت بر مشتریان بالقوه تأثیر بگذارند تا برنده تجارت شوند. به هر حال، کارکنان شما برند کار و کسب شما هستند و نحوه برخورد آنها نشان می دهد که مشتریان بالقوه چگونه به تجارت شما نگاه می کنند.

اغلب برای برخی از فروشندگان در بازاریابی و فروش تلفنی پیش می آید که پشت تلفن هول می شوندو یا حتی در بعضی مواقع لرزش صدا پیدا می کنند. فروشندگان برای موفقیت در کار خود باید با آموزش و تمرین به جایگاهی برسند که مشتریان، با وجود اینکه آنها را نمی بینند از لحن صحبت و تن صدای آنها بتوانند به شرکت انها و تجارت شان اعتماد کنند.

بازاریابی تلفنی

دوره بازاریابی، فروش و ارتباطات تلفنی دوره ای است که به صورت کاربردی طراحی شده به نحوی که شرکت کنندگان پس از دوره بتوانند از یافته های خود برای افزایش فروش و توسعه کسب و کار خود بهره ببرند.
برخی از مهمترین ویژگی های این دوره به شرح زیر است:

بازاریابی تلفنی
مفاهیم کلی بازاریابی تلفنی
شیوه رفتار با افراد و موقعیت های سخت
مذاکرات غیرحضوری
مذاکرات و تبدیل آن به فروش تلفنی موفق
نیاز و درک نیاز مشتری
تکنیکهای نیازسنجی با تاکید بر نیاز مشتریان
اعتماد سازی و انگیزش
مذاکرات مستقیم
مهارتهای پایه ای ارتباطات تلفنی
شخصیت شناسی
فن بیان، زبان بدن و تسلط کلامی
گوش دادن فعال
صبر و حوصله در هنر خدمت رسانی
دستورالعمل نویسی
بازاریابی تلفنی

آقای علی محمدی  یکی از معروف ترین و باتجربه تربن مدرسان دوره بازاریابی تلفنی در ایران  است. ایشان  بیش از یک دهه است که به آموزش حوزه بازاریابی و فروش تلفنی در شرکت ها و موسسات می پردازند. آقای علی محمدی  دوره هایی همچون دوره نگرشی فراتر از فروش، دوره حرفه ای صفر تا صد بازاریابی و فروش تلفنی و دوره شخصیت شناسی تلفنی و چندیدن دوره اموزشی دیگر در حوزه فروش و بازاریابی تلفنی را طراحی و اجرا کرده اند . ایشان همچنینی نویسنده کتاب اصول بازاریابی و فروش تلفنی یکی از پرمخاطب ترین و پرکاربردترین کتاب های آموزشی در زمینه بازاریابی و فروش تلفنی می باشند.

علی محمدی
بازاریابی تلفنی

مخاطبان دوره بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی چه کسانی هستند؟

مدیران فروش، بازاریابان و فروشندگان تلفنی

بازاریابان، فروشندگان و مدیران فروش حضوری

مرکز تماس و مرکز خدمات تلفنی (Help Desk ها)

منشی ها و مدیران دفاتر، جهت افزایش مهارت های ارتباطی

بازاریابی تلفنی
گواهینامه

زمان و ساعات برگزاری

این دوره به مدت 16 ساعت آموزش (در قالب 4 جلسه ی 4 ساعته و در طول دو روز) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
زمان برگزاری: ۹ و ۱۰ دی ماه 1400

هزینه دوره

قیمت دوره: 1٫5۰۰٫۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: 1380٫۰۰۰ تومان

مدرک دوره

در پایان دوره به شرکت‌کنندگانی که ساعات حضور آنها در جلسات دوره ۸۵ درصد و یا بیشتر از کل ساعات دوره باشد، گواهینامه پایان دوره از سوی سازمان مدیریت صنعتی اصفهان اعطاء خواهد شد. بدیهی است در غیر اینصورت گواهینامه صادر نخواهد شد.

فرم دریافت مشاوره و پذیرش دوره بازاریابی، فروش و ارتباطات تلفنی در اصفهان